問: 那什ㄇ是(陰公)??

答:<陰公~~係好慘咁解 <通常都係d師奶用ga喎>例如:有一日個師奶見出街o個陣..
聽到隔離屋有個細佬仔係到cry,跟住問佢點解係到cry,個靚仔就話...
我爸爸媽媽出左街...錯住我係屋企...我而家好肚餓....咁個師奶就話:陰公囉!!!
..乜佢地咁都得ga
陰公比好慘...更加強> 
解釋一下 : 就是很慘 

問:請問甩嘴是什麼意思阿...  

答:甩嘴 就是 唱錯歌詞 問ㄌ歌詞 通常用在大牌名星 

問:0怎麼念??  

答:這個沒得念 是用在字旁邊 是用在字跟字用來區別 因為hk字
 口語話 好像 有些字 是 講的出 但寫不出 但hk人硬要寫出 來那個字 就拿發音相似的字來替用 但前面加個 o 
 例如 : 地下鐵  我o地<我們> 地下鐵 的地 跟我o地
 都用地但為ㄌ區別 所以就用o 這樣而已 懂ㄌㄇ 

問:咪嘴 

答:對嘴唱
arrow
arrow
    全站熱搜

    Astridgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()