主  題:<<重要>>{你係唔係未夠班}~~~~ 20 to 23
公 告 人:Gillian好卡哇依x仔(yiyo730102)
公告時間:2005/01/29 10:08:21

<<重要>>{你係唔係未夠班}~~~~
希望各位 此內容<<請各不要轉貼>>

如果有字不會用注音拼音 就去翻每個人家都有的國語字典 都有喔
要用心查喔 別心急喔 學語言就是慢慢來 喔 如果摁玻各位有啥問題都可以發問我
我會幫你們解答的 謝謝 希望各位 此內容<<請各不要轉貼>>

第二十堂~~

鬼佬 是 外國人

或 西人 也是 外國人

定 D o黎 是 陣定點

唔點 是 我看不行喔 ~~

除杉 是 脫衣服

出貓 是 作弊

捉棋 是 下棋

孤寒 是 窮 說人小氣



句子:

今日凍得好交關 <今天真的很冷>

邊到唔妥阿? <那裡不舒服阿?>

未食過 <從來沒吃過>

好鬼悶 <超級悶> <悶到不知道幹啥>

咁得意阿 <這麼有趣阿>

煲緊電話粥 <講電話>

o尼個好似壞o左 <這個好像壞掉ㄌ>

用唔到既 <不能用阿>

唔好喊喇 <不要哭喇>


我同你講過幾次你仲唔明 而家點算阿 我都唔知 ~

你自己o既o野 自己諗下 我幫唔到你

<我跟你說過幾次 你還是不懂 現在怎麼辦 我都不知道

你自己的事 自己想辦法把 我幫不了你>



第二十一堂~~



凍親 是 冷到ㄌ 

嚇親  是  下到ㄌ 

跌親  是  跌倒ㄌ

出晒去 是  全都出去ㄌ

邊條粉腸? 是 o那個衰人?

好迫架 是 好多人呀

抵死 有2個意思

一個是活該的意思~
另一個是你看到很爆笑的的事情的時候~香港人會說...真係好抵死~好搞笑


你好大晒呀 <你很了不起呀 很臭屁阿>跟 你好巴閉 {一樣用法}


好肉酸 <是說 東西很不好看 看起來就很遜> 

例句:

就可以說 尼個野好肉酸 <這個東西看起來很遜>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

句子:


你有乜o野好大晒o架  <你有啥好了不起的>


你好傻o架 點解會咁做尼  <你好傻怎麼會這樣做呢>


每次同你傾電話 都會覺得 好驚你唔明我講咩
<每次跟你講電話 都會覺得很怕你不懂我講什麼>


第二十二堂~~



飲杯 是 乾杯

日頭 是 早上
( ps 朝頭早 or 朝早 也是 早上)

飛仔 是 小混混

樣衰 是 長的不好看 很醜

唔出奇 是 不覺得奇怪

有心 是 謝謝關心

食 白 果 是 白等ㄌ 白去ㄌ 沒成果

劈 炮 是 不想做ㄌ

講大話 是 說謊

惡死 是 很兇



(句子)

點解咁耐o者 <為什麼那麼久阿>

星期一唔洗返學 <星期一不用上學>

佢英文好好o架仲會講法文添<他英文很好還會說法語>

你驚唔驚o架 <你怕不怕阿>

你好勤力啊 <你好努力阿>

點記得 <怎麼會記得>


第二十三堂~~


你點知道我唔係屋企
<你怎麼知道我不在家>


我都冇話你做o既唔岩
<我都沒說你做的不好>


而家都幾點喇你仲未到
<現在都幾點啦你還沒到>


你搞乜鬼呀
<你搞什麼阿>


我覺得o尼兩個衰人好冇鬼用
<我覺得你們兩個很壞很沒有用>


o尼架車我覺得幾好喎 唔知你覺得點阿
<這架車我覺得很好啊 不知道你覺得如何>


你都唔冇同佢o地傾 少少冇理貌喔
<你都不跟他聊天 一點點沒有禮貌喔>



我都覺得你一點都睇唔出有肚腩

<我都覺得你一點都看不出有肚啤酒肚>


佢o既肚腩好大阿 要叫佢減減肥先

<他的啤酒肚好大阿 要叫他先減肥>


你唔好同o尼d飛仔打交喔

<你不要跟那些小混混打架>


佢o地黐o左線唔好理佢o地
<他們有神經病別理他們>



我o地今晚要落o巴你去唔去
<我們今晚要去酒巴你去不去>


我唔得閒喎 下次先喇
<我現在沒空 下次啦>
arrow
arrow
    全站熱搜

    Astridgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()