第十四堂 ~~

一般生活對話

A:
今日我請食糖水喇 <今天我請吃甜品喇>

B:
唔使喇 好使錢喎 我地都係打工仔省D
<
不用喇 好花錢喇 我們都是打工的 省點把>
A:
唔緊要喇 ~ <沒關係喇>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
你媽子去邊喇 今日點解冇見到佢? <你媽去那阿 為什麼今天沒看到他?>

B:
我媽子 落街O左嘞 ~ 好似去買送 <我媽 上街去ㄌ 好像去買菜>

A:
你老竇尼? <你老爸ㄋ?>

B:
佢返O左工 <他去上班ㄌ阿>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
好耐唔見嘞 尼排點阿 ? <很久沒見ㄌ 你那怎樣阿?>

B:
麻麻D 冇咩改變 <馬馬忽忽喇 沒啥改變 >

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
我想買O尼件衫 得唔得 試下 ? <我想買這件衣服 可以 試穿一下ㄇ ?>

B:
梗係得喇 ~ 等我一陣 我欏畀你 <當然可以阿 等我一下 我拿給你>

A:
好阿 我要 黑色O既喔 <好阿 我要黑色的喔>

B:
你試下 O尼個 SIZE O岩唔O <你試穿 這個SIZE 可不可以>

A: O
岩晒 ~ <剛剛好>

B:
穿O尼件杉好FIT 靚晒 < 你穿起來很合身 美死ㄌ >

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
O尼個公仔 好得意喎 < 這玩具 好有趣喔>

B:
係阿 我都幾鐘意喎 <對阿 我都很喜歡>

A:
你知唔知 幾蚊阿 <你知不知多少錢阿>

B:
我睇下先 <我先看一下>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
你有冇睇到 O既銀包 ? <你有沒看到我的錢包?>

B:
好似頭先睇到 死喇 我唔記得O左嘞
<
好像先前有看到 死喇 我不記載喇 >

A:
係咩 ? 你幫我搵下先喇 <是ㄇ? 你先幫我找一下喇>

B:
搵到喇 O係梳化O尼到喇 <我找到ㄌ SOFA沙發這裡喇>

 

 











第十四堂
~~

一般生活對話


A:
今日我請食糖水喇 <今天我請吃甜品喇
>

B:
唔使喇 好使錢喎 我地都係打工仔省D

<
不用喇 好花錢喇 我們都是打工的 省點把
>
A:
唔緊要喇 ~ <沒關係喇
>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
你媽子去邊喇 今日點解冇見到佢? <你媽去那阿 為什麼今天沒看到他
?>

B:
我媽子 落街O左嘞 ~ 好似去買送 <我媽 上街去ㄌ 好像去買菜
>

A:
你老竇尼? <你老爸ㄋ
?>

B:
佢返O左工 <他去上班ㄌ阿
>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
好耐唔見嘞 尼排點阿 ? <很久沒見ㄌ 你那怎樣阿
?>

B:
麻麻D 冇咩改變 <馬馬忽忽喇 沒啥改變
>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
我想買O尼件衫 得唔得 試下 ? <我想買這件衣服 可以 試穿一下ㄇ
?>

B:
梗係得喇 ~ 等我一陣 我欏畀你 <當然可以阿 等我一下 我拿給你
>

A:
好阿 我要 黑色O既喔 <好阿 我要黑色的喔
>

B:
你試下 O尼個 SIZE O岩唔O <你試穿 這個SIZE 可不可以
>

A: O
岩晒 ~ <剛剛好
>

B:
穿O尼件杉好FIT 靚晒 < 你穿起來很合身 美死ㄌ
>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
O尼個公仔 好得意喎 < 這玩具 好有趣喔
>

B:
係阿 我都幾鐘意喎 <對阿 我都很喜歡
>

A:
你知唔知 幾蚊阿 <你知不知多少錢阿
>

B:
我睇下先 <我先看一下
>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A:
你有冇睇到 O既銀包 ? <你有沒看到我的錢包
?>

B:
好似頭先睇到 死喇 我唔記得O左嘞

<
好像先前有看到 死喇 我不記載喇
>

A:
係咩 ? 你幫我搵下先喇 <是ㄇ? 你先幫我找一下喇
>

B:
搵到喇 O係梳化O尼到喇 <我找到ㄌ SOFA沙發這裡喇>
arrow
arrow
    全站熱搜

    Astridgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()