公 告 人:Gillian好卡哇依x仔(yiyo730102)
公告時間:2004/12/25 16:42:30

<<重要>>{你係唔係未夠班}~~~~
希望各位 此內容<<請各不要轉貼>>

如果有字不會用注音拼音 就去翻每個人家都有的國語字典 都有喔
要用心查喔 別心急喔 學語言就是慢慢來 喔 如果摁玻各位有啥問題都可以發問我
我會幫你們解答的 謝謝 希望各位 此內容<<請各不要轉貼>>

第十五堂 ~~



托肥 是 太菲糖 toffee

訓過龍 是 睡過頭

忌廉 是 奶油 <蛋糕上的那種喔>

識小小扮代表 是 懂一點點 就 把事情 說的 他很懂
也就是 不懂裝懂 ~~

葡提子 是 葡萄

買飛<fare> 是 買票


A: 天氣變o既好凍阿 <天氣變的好冷阿>

b: 係阿 我都覺得 快頂唔住喇 <是阿 我都 覺得 快受不了喇>

a: 我覺得我o地著d衫好似唔夠喎 < 我覺得我們穿的衣服好像不夠喔>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 佢好似買o左新車喎? <他好像買ㄌ新車ㄋ?>

b: 係咩 我唔知喎? <是嗎 我不知道ㄋ?>

a: 唔知 但佢成日都同我講 佢買o左喇 <我不知道 但他整天都跟我說他買ㄌ>

b: 係阿 咁巴閉 <是阿 那麼臭屁>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 你知唔知香港繽紛冬日節係咩 ? <你知不知道香港繽紛冬日節是啥?>

b: 我知阿 就係 香港旅遊業 搞出o黎o既o野嘞 <我知道就是 香港旅遊業搞出來的東西>
係中環 皇后像廣場 有一個叫 聖誕小鎮 同 35米高的千色聖誕樹

a: 係咩 聽你咁講 好似 好得意喎 <是嗎 聽你這樣講 好像很有趣ㄋ>

b: 係阿 我都好想去 你幾時得閒阿 我o地一齊去喇
<是阿 我都好想去阿 你那時有空阿 我們一起去阿>



第十六堂 ~~


飛髮 是 剪頭髮

打機 是 玩電腦遊戲

打波<ball> 是 打球

睇波 是 看球賽

蚊 是 錢

蚊仔 是 蚊子

烏蠅 是 蒼蠅

即食麵 or 公仔麵 是 泡麵

係咩? 是 是這樣嗎? 是嗎?

陣間 是 一會兒

得唔得 是 可不可以

話我知 是 告訴我喇
<話畀我知>

牛一 是 生日

除o左 是 打開



第十七堂 ~~

今天阿sa說 ~

阿Sa說:「黐線!都係因為我同佢拍《追擊八月十五》,又唔傳我同馬偉豪?
我呢排好旺,又鄭伊健又鄭中基!

黐線! 是 神經病

呢排 是 近來

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

墨超 是 太陽眼鏡

炒冷飯 是 教過ㄌ 老師 忘ㄌ 又在教一次

醬<ㄒ一> 油撈飯 是 說人家 窮

黑仔 是 碰到衰事

唔好侑 是 不要動

囡囡 是 女兒

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~€~
(一)

a: 你諗到未 ? <你想到ㄌㄇ?>

b: 仲未 <還沒>


(二)

a: 今日整咩o野好食ga? <今天弄啥好吃的阿?>

b: 好多好味ga ~ 有叉燒 有雞臂 仲有其他o既送
<好多 好吃的 ~ 有叉燒 有雞腿 還有其他o既菜>

a: 哇 ! 聽你講 我都肚餓嘞 <聽你說 我都肚子餓ㄌ>


(三)

a: 請問點去hk圖書館? <請問怎麼去hk圖書館?>

b: 你直行 到下一個路口 轉左就係阿
<你直走 到下一個路口 轉左就是阿>

a: 唔該你 <謝謝你>

b: 唔使 <不用ㄌ>

(四)

a: 我地約幾點唱k你知唔知 我唔記得o左喇?
<我們約幾點唱歌你知不知道 我不記得喇?>

b: 等我一陣 我打電話 問下先 ~
<等我一下 我先打電話問一下>

a: 佢點講阿 同o係邊到唱o尼?
<他怎麼說阿 跟 在那唱ㄋ?>

b: 佢話 下晝兩點七個字 同 o係加州紅
尖沙咀 Green Box - 格蘭中心 o尼間
<他說 下午兩點三十五分 跟 在 係加州紅
尖沙咀 Green Box - 格蘭中心 那間>

a: 喔我知喇 唔該你 <我知道ㄌ 謝謝你>

第十八堂 ~~


a: 我要去訓覺喇 ~ <我要去睡覺ㄌ>

b: 係呀 咁夜啦 你就去訓把 <是阿 那麼晚ㄌ 你去睡把>

a: 好阿 我去覺覺喇 <好阿 那我去睡喇>

ps: 覺覺 就係 睡覺 可愛的講法

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 我覺得佢好有型阿 ~ <我覺得他很帥阿>

b: 係阿 我都好鐘意佢阿 <是阿 我都好喜歡他阿>

a: 佢都係靚仔o黎ga <他是帥哥阿>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 你o既衫 好污濁 <你的衣服好髒>

b: 係咩 好似係喎 <是嗎 好像是也>

a: 除衫 喇 我幫你洗下 <脫衣服喇 我幫你洗喇>

b: 咁多謝喇 <這樣謝謝你喇>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 今日你落唔落街買o野阿 <今天 你出不出門 買東西阿>

b: 唔知喎 我諗都唔會掛 < 不知阿 我想都不會把 >

a: 喔 係咁阿 那 聽日見喇 <喔 是這樣阿 那明天見喇>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

a: 你唔好喊喇 冇乜好喊喇 <你不要哭喇 沒啥好哭的>

a: 我都話 唔見o左我o既一百蚊 都冇乜所謂喇
<我都說ㄌ 不見我的一百塊 都沒關係喇>

b: 但我好傷心阿 因為 係唔件o左我o既銀包
<但我好傷心喔 因為 我的錢包不見ㄌ>

a: 係咁阿 買o既新的就得喇 唔使咁傷心o者 ~
<是這樣阿 買個新的就好ㄌ阿 不用那麼傷者喇>
arrow
arrow
    全站熱搜

    Astridgirl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()